söndag 3 februari 2008

Napphållare med tryckknapp


Fick ett tips om att sätta en tryckknapp i napphållaren och på så sätt kunna byta delen som håller nappen (Tack Sofia :-D) Det är ju jättesmart, så nu ska jag till sybehörsaffären och inköpa snygga band och hängselhållare!!! Här ska sys napphållare...


Bara att knäppa av och på med nästa band så det matchar kläder och napp :-D



Material: Bandet och bälteshållaren har jag köpt i min lokala sybehörsaffär. tryckknapparna kommer från Stoff&Stil. Ringen som håller nappen kommer från en äldre napphållare av märket MAM.
Positivt: Att de går snabbt att göra.
Negativt: Att jag inte har mer band hemma...


4 kommentarer:

Anonym sa...

Men så fiffigt! Bra idé. Viktigt att matcha klädseln ju. ;-)

L.A.WOMAN sa...

Ja, visst är det ;-)

Bibabba sa...

Visst bor du i Karlshamn? Vilken affär handlar du band i? Känner inte igen dem från AJ´s

L.A.WOMAN sa...

Det stämmer bra det :-) Jag handlar i Husqvarna-affären på Ronnebygatan i Karlshamn, mycket välsorterad och trevlig affär :-)

 
BEÖKARE TOTALT
BESÖKARE DENNA MÅNAD
BESÖKARE DENNA VECKA
BESÖKARE IDAG
ONLINE