lördag 2 februari 2008

Ännu en kanintröja

Det blev en kanintröja till :-) Tröjor går på rutin nu och är roliga att göra. Den här är i storlek 80, något större än den förra. Hoppas det blir en färg till i det här underbara tyget!!! Det är en fröjd att sy i och hur ofta har man ett helt svensktillverkat tyg på sybordet? Turkost hade inte suttit helt fel....;-)

Det är snart dags att beställa nya namnband, trodde de skulle vara lite längre men jag har gjort av med en hel del nu! Jag gillar de här röda och de funkar faktiskt till det mesta. Jag har även vita med svart text men de är jag inte alls lika nöjd med. Däremot funderar jag på svarta och bruna band, båda med vit text. Är det rörigt att använda tre färger? Eller ska man kanske hålla sig till en... Veckans lilla huvudbry :-D


Inga kommentarer:

 
BEÖKARE TOTALT
BESÖKARE DENNA MÅNAD
BESÖKARE DENNA VECKA
BESÖKARE IDAG
ONLINE